Thursday, May 5, 2011

Dun Judge My Donut By Its Cover


upss. da lame giler kan aku tak update belog. ritu nak update, tapi tup tup dapat tawu, pakwe aku tunang ngan orang len. kire aku macam berkabung jugaklah atas pemergian orang tersayang. gile ko, seday lah aku TT__TT sejak aku tawu die bertunang tu, aku teros menangis. menangis sampai rumah aku banjir dengan air mate aku :p menangis sepuluh hari sepuluh malam. faham tak perasaan aku macam mane ? uwaaaaa !



Ashraf Muslim, kenape kao tinggalkan aku ?? 



kan lagi cantik kalau kite berdua. urm, takpelah, aku dah dapat terima hakikat sekarang yang kao bukan untuk aku. semoga kao berbahagia yep. err. *macam nak kene lempang je kan* huahuahua.


ok, sudah ! berangan je kejenye. aku nak cite pasal donut sebenarnye. he. pertama kali aku wat donut. maklumlah, tangan aku ni bukan macam tangan anak dara lain. nak pegi jenguk ke dapur nak tolong mak masak, setahun sekali je. kalau bagi aku masak, sah sah lah orang tak nak makan masakan aku tu kan. haritu aku wat donut, menjadi pulak. ahha. seronok macam tikus dapat cheese. erk ?! 


aku suh ouzmate aku rase, ohho. dorang kate okey. aku suh MKA rase pulak, die kate kene belajar lagi. tang mane yang kene belajar pon aku tak tawu. mungkin dari segi perhiasan die ?



 


aduhai. comotnye donut aku. tapi takpe. isi dalam die gebu taw. dats why aku cakap, dun judge donut by its cover. tengok lua macam tak sedap, sumpah tak nak makan. tapi sekali makan, sumpah kao nak makan je. kahkahkah. perasan gile la kao ni, syera. aku terase macam kagum je wat donut ni sebab sampai pagi esoknye pon, isi dalam die tak keras. *ade unsur unsur bangge disitu* pang ! dah. cukuplah cite pasal donut.   


sekarang, cite pasal bekfaz. aku bekfaz ini tadi.




sekian, terima kasih :p




Thanks for reading ;)

No comments: