Friday, February 25, 2011

Pesen Tudung Aku

nak cerite pasal pesen tudung aku mase zaman sekolah tadika, sampai la ni dah dewasa. geee~



dulu mase kecik kecik, sebelum pegi tadika, mase umur dalam 5-6 tahun, mak aku lah yang selalu pakaikan tudung untuk aku. mak aku lipat, bulat oOo. takde ruang untuk kao nampak skaf aku warne ape taw. mak aku lipat camni sebab nanti senang, tudung aku tak berubah. kalau aku pegi tadika tyme tu macam tu, balik tadika pon tetap tak berubah :))



masuk je sekolah rendah, pesen tudung dah lain cket. cket je. mak aku lipatkan kat belah tepi je. tak sampai kat atas. walaupon masih ke-BOLA-an, tapi skaf aku dah bole nampak. cket jela. kalau kao tunduk cket, dah bole nampak skaf aku wane coklat tyme tu. macam nenek nenek punye skaf. HAHA.



masuk je sekolah menengah, tudung aku terus berubah. konon konon dah mecet. huahuahua ! lipat tudung, ala ala ade moncong itik gitu. ni namenye lipat cara orang malas. kalau tengok budak yang pakai tudung camni, macam budak tu malas giler nak kemas kemaskan tudung die. oke, tibe tibe aku terase T____T 



dah masuk form 6, tuka cket care lipat tudung. dah rajin dah. dah pandai melawa walaupon tawu aku tak lawa :DD huhu. lipat tudung cipot je kat bahagian bawah. alahai. cipot sangat. sampai mak aku rase nak tolong lipatkan. oh no no no ummi. saye tidak mao muke saye jadi bola. HAHA.



eee hikhik. suci tak muke aku. wahwahwah. dah masuk IPT, pakai jela tudung macam biase kan ? tak sempat aku nak pikir lagi lawa ke, idak ke. sarung jela mane yang nampak.



kalau dah mati, dah kene kapan, gitulah kot gayenye ? erk ! T_T




PidanEs 1 : bile boring, main main dengan camera sampai muntah :o

PidanEs 2 : abaikan sume background yang bergantungan itu *blushing* 



Thanks for reading ;)

1 comment:

lynn said...

vongok lah last picta. aku dah la tido sorang ni. haha