Tuesday, February 22, 2011

Hati Aku Sejuk




sebenarnye sekarang aku sangat stress tensen dan seangkatan dengannye. *muke stress aku, lebih teruk daripada kat pix. hihi.* aku tak taw sebab ape. kalau ade pon, aku lebih suke simpan. bile pejam mate, besok pagi, mesti mende tu dah hilang. tapi hati bengkak, ape bole buat kan ? 


balik je dari kelas petang tadi, mengeluh habis habis ah kat umah. haih. nasib baik ade ouzmate. buat aku ketawa even tak taw ape yang aku stress kan. suruh aku luah la, suruh aku menangis lah. HAHA. ecah, sue && olga. tenkiu. menangis terharu kot dalam bilik sensorang. ekekekeh ;') hayya. sayang korang oke ! terase hilang sikit stress ni. huhu.


msuk je dalam bilik,aku buat lah ape yang patut mintak tenangkan hati ;'( Allah kan sentiase ade dengan kite. aku yakin sangat sangat :DD bile online, terus layan video Nadamurni *aku paham kalau kao tak kenal kumpulan ni* :). huh. sayu sangat kot bile tengok orang pakai serban.  




salah satu video yang aku layan. hik.


sejuk je rase tengok dorang ni uh. aku membesar dengan lagu lagu dorang. so, memang aku suke dengar. walaupon kao rase aku ni, "eh macam pelik kot. pakai baju gitu gini, perangai gitu gini, layan nasyid." T____T cakaplah selagi boleh derr. orang yang kenal aku, akan tawu aku asal dari mane. so, kao yang pelik sebenarnye. hee !




PidanEs : berlatih fizikal and mental. mahu jadi seperti dulu. InsyaAllah. rindu saat itu :'(


  
Thanks for reading ;)

No comments: