Sunday, February 20, 2011

Tak Reti Senyum Tak Nampak GG

selalu kalau aku tangkap gambar, mesti orang cakap, "senyum tak nampak gigi, tak boleh ke ?" aku tak pandai langsung la senyum tak nampak gigi. macam mane nak senyum tak nampak gigi ? selalu jugak tengok pic pic member, senyum tak nampak gigi. tapi tapi, senyum dorang nampak ikhlas nak senyum. manis je. tak bajet lawa macam sesetengah manusia. heyya ! 


sungguh tak senonoh intro aku. mengutuk orang. huahua. okey okey, abaikan abaikan. aku penah senyum tak nampak gigi. tapi macam busuk giler kot muke aku. contohla aku bagi kat korang..





sume busuk busuk kan ? eh, aku senyum nampak gigi, tak busuk ke muke aku ? entahlah. aku pon tak tawu T__T tapi yang penting, aku ni tak reti lah sangat nak senyum tak nampak gigi. sebab aku memang dididik dari kecik untuk senyum nampak gigi. ececeh. tak caye ? meh tengok.


aku malas nak pakai scan. terus snap dari kamera. wuuu.

hikhikhik. walaupon aku tawu, gigi tak cukup penuh, tapi tetap mao senyum nampak gigi. senyum nampak gigi kan, lebih manis ;B blwerk ! pic aku pon kebanyakannye senyum nampak gigi. sampaikan orang boleh cakap, "wat iklan gigi ke ? ". tak pon, "ni iklan ubat gigi ape ? " eleh, jeles la tu kan ;p



PidanEs : sile kira, berape banyak perkataan senyum, tak nampak, dan gigi dalam entry ini. HEH !



Thanks for reading ;)

2 comments:

T's said...

haha...laen gila muke kao masa kecik2 duludulu budak comel..! ^_^

Syera said...

haha. lain eh ? aku pon perasan cmtu. lain sgt. ekekeke ;DD