Saturday, February 5, 2011

Dah Tak Mengidam Lagi ;)

mule mule on belog ni, cuci cuci dulu. mop mop dulu. lap lap dulu. almaklumlah, belog busuk kan ? berhabuk. bersawang. pulak tu new blogger. takde sape lagi sudi jenguk. *sile kesian T_T huahuahua. 


petang tadi, tercapailah hajat aku. setelah sekian lama mengidam. ahh. lega doe dapat melahap bende yang di idamkan. ape tue ? alah. malu i nak bagitaw~ sebab aku rase aku sangat ketinggalan ah. kenapela aku lambat sangat nak merase bende bende gitu kan ? padahal 1 dunia dah tawu. mai lah aku bagitaw kao mende tu.

-



-



-



-



-



-



-



-



-




P R O S P E R I T Y !



hakhak ! gile batak aku neh ;p elaun bulan jan aku ritu, tak sempat aku nak menabung tuk makan prosperity. so, terpakselah aku menanti elaun bulan feb. punyelah aku gelabah dok tanye tanye member aku && MKA. bile laz promotion prosperity ? heh. annoying kan. nak wat camne. setahun sekali. kalau aku terlepas, memang menangis sampai banjir seremban ni aku buat. ha. padan muke korang yang dok seremban ni. he :)



RemindMe : 2 years couplesary nanti, mao beef prosperity pulok. ooyeah ! eh, aku benci lah tengok font title belog ni. harus tuka !

   

Thanks for reading ;)

2 comments:

Putry Lyns Hany said...

huhuhu..ingtkan mngidam nk mkn ape td... rpe2nye mngidam nk mkn prosperity brger.. huhuhuhu... lyn bru aje mkn 2hri lpas.. best...nnti try lar mkn prosperity double brger palk erk.. ffuuhhhh.. best sgt2...

Syera said...

haha. uish. lyn mkn yg double ke ? wahhh. t'liur ah. ntey owg nk try beef double lah. huhu.