Wednesday, January 26, 2011

Ada Lambang ISRAEL LAKNATULLAH Dalam Laptop Korang !

aku harap kao nampak bile aku ber-HURUF BESAR-kan tang 'Israel yang dilaknat Allah' pada title tersebut ye. aku berblogwalking tadi. tibe tibe tibe tibe aku terjumpa info ini dari seorang blogger yang dapat info dari blogger lain. kao buat k !

Salam,rakan2 sekalian dimohon untuk: Buka komputer/laptop anda pada direktori C:\Program Files\Microsoft Office\MEDIA\CAGCAT10, cari gambar bernama J0285926 . Anda akan temukan gambar Lambang/bendera zionis Israel lengkap (persis dengan warna aslinya) dengan lilin (sarana ibadah mereka). HAPUSKAN ! Gambar tersebut ada disemua PC di seluruh dunia. SEBARKAN SEMAMPUNYA...

nak tunggu ape lagi ? buatlah ! tak rosaknye laptop kao kalau kao delete. aku dah delete dah. plotak betol an tibe tibe je nak nyebok dalam lappy kerepot aku ni kan. nyemak je. kao nak simpan ? ish3. =.=


sambil tu, mehlah kite togather gather same same sedekahkan doa untuk penduduk Palestin sekarang yang tengah menempuh satu liku kehidupan yang tak dapat ditanggung oleh mereka. 

"ya Allah, Kau tetapkanlah iman saudara2 seagama kami di Palestin. Kau semarakkanlah semangat jihad mereka. Kau tiupkanlah kekuatan rohani dan fizikal ke dalam diri mereka. ya Allah, bantulah mereka dalam menjalanai kehidupan mereka. bantulah mereka dalam memenangi peperangan ini. sesungguhnya ya Allah mereka berjuang demi agama Islam, bangsa, negara, dan juga maruah mereka ya Allah. ya Allah, Kau lindungilah anak2 mereka, para wanita mereka, agar selamat. supaya di hati mereka yang bergelar pejuang itu tiada gentar, tiada risau dan tenang selalu. ya Allah, Kau pertajamkanlah sasaran peluru mereka, agar padu menembusi Yahudi Laknat itu kerana mereka itu cuba untuk merosakkan kebenaran agama Mu ya Allah"

amin ya Rabbal alamin 


tq semua ;')

No comments: