Tuesday, November 23, 2010

SADIS : GELAGAT PENGGUNA @ GELAGAT PELAJAR ?



kau penah rase ape yang aku rase ? kau penah kene tipu tak ? penah kene tipu idop-idop tak ? mestilaa tipu idop-idop. kalau kau da mati, sape nak tipu kau lagi an Y_Y ape perasaan kau eh ? aku rase tipuan yang kau kene tue, kompom tak se-TRAGIS penipuan yang dialami oleh aku dan kawan2 sesubjek Consumer Behaviour aku kan. okey, introduction yang bagus !



dengan kesedihan yang masih bersisa dalam aty kecik comel ku ini, aku ingin meluahkan perasaan aku daa. peristiwa ni betol-betol membawa 1 kenangan pahit untuk final exam aku. Consumer Behaviour (CB), aku terkilan dengan kau tawu ?! kau bayangkanla, kitorang 1 kelas dapat information, bentuk soklan final CB adalah objektif. kau tengok aku eja ea. O.B.J.E.K.T.I.F = objektif ! 100 soalan sahaje yee. ape yang berlaku seterusnye ??


sebelum menjawab exam:
masuk-masuk exam hall tadi, dalam perjalanan ke meja aku, aku da mule cuak. apehal aku tengok berhelai-helai dorang bagi kertas kajang ni ? takkan esei kot ? GOSH !! punyela hancus hati aku ni. soklan bukanlah berbentuk objektif seperti yang telah diberitahu. tapi ESEI ! gila kau ! 

http://www.emocutez.com

"kalau kau student normal, -aku tekankan NORMAL ye kat situ- kau akan study untuk exam bentuk objektif dan subjektif, lain kan ?  kalau kau taw soklan yang kua, bentuk objektif, kau boley study sambil tido-tido. kalau kau taw soalan bentuk subjektif or esei, kau akan berkawan dengan buku && soklan past sem je sepanjang mase. betol tak ? ni la yang jadi kat aku. seday sangat kot T_T.(syera 2010)"

http://www.emocutez.com

semasa menjawab exam:
aku terase macam baby kehilangan tempat bergantung. waktu tu, aku macam perlukan giler buku CB. bukannye aku tak bace buku. tapi setakat paham sikit-sikit okey laa. tapi dalam hall tadi da rase macam lost giler ah. dalam mase 2 jam setengah tue, aku mengambil mase sejam lebey tuk usha-usha gelagat pelajar lain. yee. pelajar. aku melihat gelagat pelajar yang menjawab gelagat pengguna. annoying. aku dah tak tawu nak tibai ape tyme tu. kelakar tengok muke-muke kawan-kawan aku yang berkerut. worried sungguh muke. kawan-kawan, anda memang layak yee untuk berworried ! kite serupe !


selepas menjawab exam:
damn ! pot pet pot pet pot pet masing-masing lepas kua dari hall. masing-masing tak puas hati. termasuk aku hokey. arghh! tak habis setakat tue je taw. 


ouzmate aku tak terkate dah kot U_u

aish. memang tak patut taw.

nasik da jadi bubur cahhh~

betol-betol luahan hati nii
T_T

ecah yang belom berpuas aty, mengepos lagi sekali status di fb-nya untuk kali yang kedua. kesian kami taw. 



sampai sekarang aku masih konpius. sebenarnye exam tadi mao kami menjawab Gelagat Pengguna (Consumer Behaviour) ataupun Gelagat Pelajar ?? hmm =.="

meratapi. wuwuwuu~



p/s: beberapa hari sebelum kejadian, hati aku sebenarnye meronta-ronta mao jawab soklan esei CB sem-sem lepas. aku tertanye-tanye jugak kenape jadi camtu. tapi aku tak layan sbab da tawu soklan objektif akan kua. perasaan tue mule hilang subuh tadi, sebelum masuk dewan. tapi tak sangke, rupenye inilah PETANDA nye.

   

No comments: