Monday, November 29, 2010

ISU 1 : PERISIAN 6 HARI YG TERBIAR




dah lepas 6 paper exam setakat ni. sekarang aku menanti lagi 1 paper. tarikh kat laptop aku sekarang menunjukkan 29/11/2010. last paper aku pada 6/12/2010. okey, aku menanti saat itu. bole ke aku dapat A weyh ? 6 hari beb aku di beri mase untuk study. huahuahua. muke macam aku nak study awal ? grrrrr~ hasil study awal, same je macam study last minit. baik aku study last minit. aku belajar dari pengalaman sendiri okey. ^^,


memandangkan masih banyak lagi masa, aku da membuat tentatif yang perlu aku isi sepanjang 3 hari yang pertama supaya cuti aku dapat di isi dengan perkara-perkara yang berpekdah. oyehhh !


********************

30 Nov (Selasa)
aku nak relax kat umah dulu. aku tawu, tyme ni elaun aku belum tentu masuk lagi. nak shopink pown tak boleh. so, aku da tetapkan untuk on9 sepuas-puasnye. nak mengadap fesbuk busuk aku selame yang mungkin. nak jenguk-jenguk jugak fesbuk kawan-kawan aku. lepas tue, aku nak download movie, aku nak tengok movie. bukan wayang. aku takde duit lagi kot tyme ni T_T 




pastu, setiap 5 jam, aku perlu cek same ade elaun da masuk belum. kalau da masuk, waktu tu jugak aku nak ajak encik ♥ aku makan sate. dear, ntey kite makan sate lagi eh. ngidam lol. aku rase aku ngidam sate sekarang ni sebab aku tengah lapa doe. takde wet dah nak rembat. ikat perut la jawabnye. comel je perut aku kene ikat =) waktu malam pulak, aku nak blogwalking. nak follow blog yang best2. pastu, aku nak tido awal. sebab sepanjang exam, aku tak cukup tido @_@ bangun pulak, nak lewat. hee.


1 Dec (Rabu) 
pagi2 aku nak kemas bilik dulu. sapu-sapu kejap. bilik aku dah berambut dah sebab dah bape hari tak tersapu. bukan berhabuk eh. berambut okey. sebab rambut aku gugur. uh ! pas da siap, cek elaun dulu. aku rase dah masuk kot. so, aku mao pegi bershoppink. yeay2 ! banyak bende aku tangguh nak shoppink sebab ongkos tak cukup. peneman shoppink aku yang terpilih pada hari itu adalah incik 

ahh. tak sabarnyee!!


aku dah senarai hitam kan barang-barang yang aku nak beli. *kasut pegi kuliah untuk sem depan, heel untuk jalan2, kain baju kurung warne coklat, hijau && biru, frame gambar yang aku usha kat parkson aritu..* ahhh..banyak sangat. penat nak taip. pas dah siap shoppink, pegi tengok wayang pulok. incik ♥ aku kempunan nak nengok Harry Potter. takpe. takpe. walaupun aku tak berape paham ngan cite tue, aku tengok gak. sebab ari rabu harge tiket murah. hoho. jimat2. then, malam pulak, nak main edit2 pic.


2 Dec (Khamis)
plan nak pegi bawak ouzmate aku jalan2 kat kL. dorang suruh aku jadi pemandu pelancong. haha. terase macam pro sangat la pulak aku ni pasal tempat-tempat menarik kat kL tue. ceh. padahal, aku tak de la tawu mane tempat-tempat bez yang boleh bawak dorang bersuke ria. kL ni bagi aku an, payah. sangat payah kot. banyak tempat-tempat yang best. tapi yang jadi tak bestnye kalau kau datang dari jauh sejauh 50 km naik transport awam. 

mane kau nak cekau duit nak pegi ke sane sini kat area kL tue ? kalau kau rase kau nak pegi muzium, kau nak kene amik teksi. aku tak tawu la kot2 ade bas kat situ. pastu, kot2 kau nak pegi kLcc pulak. kau dah kene carik transport lagi nak pegi sane. then, tibe2 naluri kau nak pegi shoppink kat BB. nak kene tukar train ke sane sini pulak. hah. kau rase best ke jalan-jalan kat kL cam 2 ? kau habis duit kat transportation je. rugi taw ! aku cakap camni, sebab aku belom ade kete lagi nak jalan2 kat sane tu Y_Y 

aku paling enjoy kalau jalan2 kat melake. *orang melake, dilarang kembang montot idonk* sebab tempat2 best kat melake, die cam kumpul 1 tempat tue je. kat sanela kau boleh pegi A-famosa, kau boleh shoppink kat sane, kau boleh naik EOM kat sane && macam2 lagi lah. dulu, aku p sane, naik 1 bas je rasenye. pastu aku dah boleh jalan2 merate tempat kat situ. best wootttt !


**********to be continued**********

p/s = ade sape2 nak belanje aku makan tak ??

No comments: