Wednesday, December 1, 2010

ISU 2 : PERISIAN 6 HARI YG TERBIAR




salam silent readers ! aku taw, ade yang jenguk belog busuk aku ni tapi tak tinggalkan jejak. ape-ape pon, time kasihla ea. takpe, aku wat belog ni pn cz sengaje nk sharing-sharing cite busuk aku. eh. eh. cite wangi aku. hee. mase aku taip entry ni, tarikh da pon masuk 1 Dec. sepanjang hari 30 Nov, aku dapat buat ape yang aku plan kat entry semalam. hoyehh ! cume 1 je aku tak dapat tunai. aku tak dapat tido awal. ngeee~


orait bebeh. arini aku nak sambung plan aku untuk 3 hari yang seterusnye. let's go bebeh bace tentatif mase akan datang aku tuh. tentatif ke tue ? lantakla. bole ? =) comel je kau ni taw. *bodek. =p


************************************

3 Dec (Jumaat)
okey, memandangkan semalamnye aku da berpoye-poye dengan ouzmate aku, tarikh ni pulak, aku nak dok umah sampai hangit panas montot aku. tyme ni aku rase macam  tak mao kua jalan-jalan kot. sebab kalau aku kua, duit aku pun ikot kua. duit aku ni follower terhebat aku. tyme ni jugak aku rase, aku tengah sekodeng-sekodeng buku Human Resource aku yang terlantar atas meja study tue. aku sekodeng je taw. rasenye kesedaran nak study tue belom sampai. ceh. ade sape-sape bole lempang budak ni tak ? agak-agak dah masuk tengahari tue, aku da mule tarik beg gabak aku yang terperap bawah katil tue, kua. aku nak packing barang balik kampung halaman. Gombak, aku rindu kao tawu ???! dah nak cuti sem. 7 hb aku da berambos dari seremban ni. agak-agak kao boleh terbayang tak aku ngah melompat kegembiraan skang ? guguguu~ then, kalau aku da stat packing barang, aku rase macam semua barang dalam bilik aku ni penting untuk aku bawak balik rumah Gombak. lagi-lagi tang baju aku. sampai licin kot almari && drawer aku. mak aku selalu sangat buat-buat terkejut kalau aku balik bawak beg besa. pastu mesti cakap, 

"kau da tak nak balik seremban langsung dah ke ?"  

=,="

okey, aku pasrah. aku harus bawak beg comel je balik kali ni supaya mak aku tak buat-buat terkejut. T_T


jadi pilihan. =X


oh, bantal pelok nightmare tue, aku wajib bawak balik. memang tiap kali cuti sem, aku bawak balik. incik  aku yang bagi tu. mane boleh tinggal. nanti kene culik, nanges aku kang. fez present uh. lalala~ okey, malam pulak, aku nak miskol ayah aku. aku nak suruh ayah aku tepon aku balik. hakhak. sebab aku takde kedit laa. ayah aku baru balik outstation kat Thailand semalamnye. aku ade order kasut unik, beg handmade && kain baju kurung. aku nak tawu ade tak barang yang aku order tue. hoho. tak senonoh punye anak ! ish, aku tanye sekali la khabar ayah aku. apela korang ni. okey, after tue aku nak tengok cite Ghost Whisper Season 5 yang baru abeh download malam sebelum tu. laz season. aku memang LIKE cite tue. ade sape-sape nak layan cite tue ? boley mintak kat aku erh. ape ? kao ingat free ke ? bayar lah ! hakhak. takde la. bagi je pendrive, ntey aku masukkan okey. 



4 Dec (Sabtu)
mase ni, aku dah terbayang-bayang exam HR aku 6hb nanti. woiiii, tak bace buku lagi taw ! mase ni dah terhegeh-hegeh nak bermanje-manje dengan buku HR. tido ngan buku HR, pelok-pelok, belai-belai dengan harapan ilmu yang aku timba, masuk dalam plotak aku. bole ? serap. serap. okey, pas dah tak tawu nak wat pe lagi, aku mesti ajak incik  aku study same-same ngan aku. nak suruh die explain kat aku sampai lebam pasal HR tue. semoge aku cepat pickup la. lembab sangat kao ni. banyak makan semut kot ! tyme malam pulak, set je kul 7.45-8.00 malam, aku akan bergerak ke kelas. untuk ape ? study laa awak T_T kalau dok umah, tak dan aku nak study. dengan kemudahan wireless yang terpantas kat umah aku ni, peratus study aku akan menurun sebanyak 88.8%. gilak kao ! 1.22% je aku mampu study kat umah ni. selebihnye diambil alih oleh dengan merayap-rayap kat tenet. 

heyy. jgn ber fb larh !

http://www.emocutez.com
okey !

5 Dec (Ahad)
ohhhh. tinggal beberapa jam lagi aku dah nak exam. besok dah exam. besok dah exam wehhh. mule la nak cuak tak tentu pasal. pastu mesti cakap kat incik , "alamak, takutla tak boley jawab besok", "rase macam nak termuntah je cuak sangat.",  "malam tadi mimpi soklan HR susah", "cmne ni, kalau tibe-tibe terlupe dalam hall nanti." ahh. dan macam-macam lagi. pastu nanti kene tampar ngan incik  sebab banyak sangat cakap. 

http://www.emocutez.com

HAHA. takdela. kao ni. takkan la incik  aku nak tampar. die layan jee. sabo jela ngan kerenah aku an. kuikui. okey, tentatif tarikh ni, same je cam 4 Dec. study macam luar biase. semangat study. hooyeh ! tyme2 camni gak, aku susa nak bersua muke dengan ouzmate aku sebab jarang ade kat umah. hoho. malam tue, harus tido awal. sebab besok paginye nak sambung study sikit. okey, itu sahaje =B


************************************


tamat sudah 6 hari aku yang terbiar tue. nah, amekla kasih aku ni sebab sudi bace entry kali ni.    terime kasih.

http://www.emocutez.com 

ops. sebelum out. nah. tengok muke tuan tanah dulu. aku takot korang lupe muke aku sebab dah lame tak letak muke aku kat belog nih. hakhak.

ustazah gedix kot

bye !


p/s : seharian aku dengar lagu Puff Daddy, Remix, Bahamen, && macam-macam lagi lah. bernanah tinge aku. walaupon tak bez. layan jelah.


No comments: