Friday, November 19, 2010

CUTI-CUTI KU (PART 1) : KEK && KEK

Memandangkan final examku yang tertangguh sehingga 20 nov, aku dengan keseronokan melampau selalu memanjekan diri dengan bantal && katil kesayangan. Hakhak ^^,. I likeee ! kalau da bosan tido, aku selalu la jalan2. Selalu window shopping *aku mane ade wet nak shopping barang. Memadai dgn window shopping jew =). Makan2 sampai perut kenyang. Selalu...arghh. dan lain-lain okey.


Ouzmate aku pulak, dorang da mengalami tahap kebosanan yang melampau kot. Sampai p beli kek. Eh. Eh. Bufday sape ni ? rupe-rupenyeee...









Ohhh. Haha. Dasat ah dorang ni. Cuti sem lame lagi taw. P’tghan bulan 12 ntey taw. Sepatutnye “Hepi Final Exam”. Err.. Bole camtu ? tapi aku suke dow. Kek berkrim, ade ceri2, coklat. Urghh. Meleleh jap air liur aku weyh. Slurrppp~ 



********************************************



Keesokannye aku menjejakkan kakiku ke Gombak kampung halamanku. Hoyehhh ! paling best, hari tu tanggal 9 nov. My lovely super mom && my cutest Nini’s birthday. Lahir pada hari && tarikh yg sama. Okey, i mean hanya tahun & minit masa m’jenguk dunia sahaja yg berlainan. Macam seronok gila. Tak sabar nak makan kek. Yeah. Kek lagi !



Plan pertama, aku ngan adek bradek yg lain nak celebrate ngan kapkek je. Tapi kapkek yg comel2. Da survey dah pown.  Aku yg offer diri nak tempah kapkek. Tapi memandangkan bajet yg xcukup, poket yg kosong, kami terpakse akur dgn hanye membeli kek biase shaje. Ye, kek biase tetapi masih sedap hokey !







Ummiku sudah 46 tahun && niniku 8 tahun. Paling xley blah tyme celebrate tu, nini kate umur die 9 tahun. Oiii, sape suh ko lahir akhir tahun. Walaupun next year ko darjah 3, tapi umo ko tetap 8 tahun. Perasan da besarla tu oww. Haha.






Ohh mintak maaf. Thn ni xdapat bagi present. Nini budak paling tak malu. Sampai2 je aku kat umah....

Nini     :           angah, mane hadiah nini ?
Aku     :           angah tak sempat beli dik. Ntey2 la eh.


Sejam selepas itu...

Nini     :           angah, hadiah nini mane ?
Aku     :           besok2la erh.


Setiap sejam selepas kejadian itu...masih lagi menyoal pertanyaan yang same && aku memberi jawapan yang berlainan..


Keesokannye...

Nini     :           angah, mane hadiah nini ?
Aku     :           angah tak cukup wetla bln ni dik. Thn dpn la angah bagi.


Setiap sejam selepas itu... seperti biasa...menyoal pertanyaan yang same....


Kelusaanye...

Nini     :           angah, nak hadiah.
Aku     :           !!!!!!
Nini     :           ................


Sumpah, 3 hari berturut-turut mintak hadiah kat aku. Dlm 3 hari tu, tah bape kali cakap bende yang same. Ouh, okey2. Ntey angah belikanla eh dik T__T  






*okey, lap air liur~

No comments: