Monday, October 14, 2013

Share : Nasyid Tema Haji ~ NadaMurni (Download Link)

Assalamualaikum

Kalau nak raya aidilfitri, korang mesti selalu mainkan lagu raya kan. Kadang puasa tak habis separuh lagi kita dah boleh dengar lagu raya main kat radio. Aku memang tak kenan sangat macam tu. Huu. Paling-paling pun seminggu lagi nak raya, ok lah kot kan.

So, sebab dah biasa sangat dengar lagi raya tema Aidilfitri, kali ni ape kata pagi raya besok mainkan pulak nasyid ni. Tema raya haji. Kalau tak pernah dengar, cube lah dengar sesekali. Nasyid ni dibawakan oleh NadaMurni. Favorite kumpulan nasyid aku and adik-beradik. Arwah Ustaz Asri (Rabbani) and Munif (Hijjaz) antara bekas ahli kumpulan ni.

Aku bagi download link kat bawah ni. Kalau corrupt or error, inform me :)

Haji Akhir Zaman
 Iktibar Haji
Kesan Haji
Kota Mekah
Sejarah Haji

Salam Aidiladha buat semua umat Islam seluruh dunia ;))

Sumber : Gugel

Babai ^_^


Thanks for reading ;)

No comments: