Monday, January 17, 2011

Aku Tak Tawu Nak Letak Tajuk Ape




aku tak tawu kenape aku sejak akhir-akhir ni. 
selalu sangat muddy. muddy. muddy. dan muddy lagi.
wat bende itu, boring.
wat bende ini, boring.



aku tak tawu kenape aku sejak akhir-akhir ni.
aku rase malas giler nak belajar.
nak pegi kelas pun macam tak ikhlas je.
anybody bole tak screming kat aku, cakap
 
"hoi, kao dah last sem, hokay !"

atau

"nak aku cuci otak kao ke ?"

atau

"dear, u tak bole macam ni taw. u kene pikir mase depan."
eh. macam nak suruh MKA cakap je kan ;p



aku tak tawu kenape aku sejak akhir-akhir ni.
bilik aku, YA ALLAH.....kemas la weyh. semua cukup.
tapi, dalam cukup cukup pon, aku rase macam ade je yang kurang.
drawer ade, almari ade, meja study, meja solek, rak buku.
semua ayah kao dah bagi. kao nak ape lagi syera ?



aku tak tawu kenape aku sejak akhir-akhir ni.
aku asek rindu family.
macam tak nak langsung pisah ngan mak ayah aku.
macam tak nak bagi je adik-adik aku kua dari rumah.
padahal aku tawu, dorang kua niat nak belajar.
tapi aku rase tak puas nak bersame ngan dorang.



aku tak tawu kenape aku sejak akhir-akhir ni.
bile solat je, mule la tak khusyuk.
melilau lilau tah mane mane pikiran.
hati pon asek tak tenteram je.
banyak sangat dose aku pada ALLAH ?  




YA ALLAH YA TUHANKU, AMPUNILAH DOSA-DOSAKU & DOSA KEDUA IBU BAPAKU. KASIHANILAH MEREKA SEPERTI MANA MEREKA MENGASIHANIKU SEMENJAK AKU KECIL LAGI. MATIKANLAH AKU BERSAMA ORANG-ORANG YANG BERBAKTI.SESUNGGUHNYA ENGKAU TIDAK MEMUNGKIRI JANJI. AMIN.


p/s : aku tak penah rase sebegini dahsyat perasaan ;'(
Thanks for reading ;)

3 comments:

mamawana said...

Naper tetiba jer malas giler...nak kawen ya....heeeee

mamawana said...

kalu dah kawen kena tunggu hari anniversary laksss...

Syera said...

haha. mamawana ni an. sye mude lagi, mane buley kawen. ekekeke~